عسل هم خوراکی است و هم درمانی
عسل طبیعی شاهوار
بزرگترین پایگاه اینترنتی فروش عسل طبیعی در ایران
تعداد بازدید این مطلب : بازدید

عسل وطول عمر:  عسل عمر را طولانی وبه تقویت اعضاء بدن می پردازد خستگی را برطرف ودر افزایش نیروی جوانی و قدرت بدنی نقش به سزایی دارد .عسل دوران جوانی را طولانی وغذای مهم ضد پیری است وبرای حفظ سلامتی موثر است .

عسل و حافظه:نتایج آزمایشات و تحقیقات دانشمندان که بلحاظ ویتامین (د)موجود درعسل اعمال کلسیم وفسفر در بدن تنظیم میشود وسبب تقویت حافظه میگردد وهمچنین صمغ موجود در عسل نمیگذارد جدار عروق سفت شود وآن را نرم نگه میدارد ودر نتیجه مواد غذایی بهتر  به مغز و اعصاب  میرسد ومطالب بهتر در حافظه میماند وکمتر دچار فراموشی می شویم.

  عسل وخون :عسل ضد کم خونی است وباعث افزایش هموگلوبین خون می شودوجود ویتامین( ب )در عسل در رشد ونمو کودکان بسیار مؤثر است و از جمله خصوصیات عسل اینکه میزان قند خون را به حالت تعادل در می آورد.

عسل و دستگاه گوارش:عسل برای دستگاه گوارش و فعالیت جهاز هاضمه بسیار مؤثر است و به علت داشتن آهن ومنگنز به هضم  غذا کمک کرده ترشح شیره معده را به حالت طبیعی بر می گرداندبرای رفع ترشی معده توصیه شده بعد از غذا یک قاشق غذاخوری عسل را با آب ولرم مخلوط نموده ،جرعه جرعه میل نمایند. عسل همچنین برای درمان زخم معده اثنی عشر ورم معده و روده مفید است  دارا بودن اسید فولیک دردهای روده را به خوبی تسکین میدهد وبه جهت وجود اسانسهای فرار (عطر گیاهان مختلف )نارسائیهای ناگوار روده را برطرف میکند .داشتن خواص ضد میکروبی ،مقوی معده وروده بوده و موجب تسهیل عمل دفع و لینیت مزاج میشود.بهترین اوقات برای مصرف عسل برای این گونه بیماران گوارشی صبح ناشتا و۲ساعت قبل از نهار و۳ساعت بعد ازشام به روشی که ذکر آن شد انجام شود.

عسل واعصاب: مصرف روزانه عسل به طبیعی بودن خواب کمک میکند وسر درد را کاهش میدهد  حالت ناتوانی عصبی را بر افرادی که تعادل عصبی ندارند کاهش میدهد ودلیل علمی آن وجود ویتامین (د) درعسل تنظیم اعمال بین کلسیم وفسفر دربدن میباشد 

عسل علاوه بر اینکه یک غذای کامل است یک اکسیر پر انرژی نیز میباشد به طوریکه گلوسیدهای موجود در عسل پس از مصرف در زمان کوتاهی انرژی و نیرو تولید می کند و تحمل بافتی و قدرت ترمیم  بدن را افزایش میدهد به همین علت ورزشکاران قبل از تمرین های ورزشی خود عسل مصرف میکنند تا زملن فعالیت خود را افزایش دهند.

عسل و بیماری قلبی: به علت ترکیبات موجود درعسل تاثیر بسیار مهمی روی عضلات قلبی وتحریک وتقویت آن داشته ،باعث گشاد شدن رگها ،تنظیم فشار خون،متعادل شدن ضربان قلب گردیده واز سکته قلبی جلوگیری میکند به واسطه وجود آنزیمها درعسل چربیهای اطراف قلب راآب میکند بنابراین توصیه میشود افراد میانسال به بالا هر روز یک قاشق غذاخوری عسل را با نصف لیوان آب ولرم مخلوط کرده و بنوشند

عسل وکلیه:بهترین پادزهر سموم مختلف بدن وهمچنین ضد عفونی کننده مجاری ادرار اگر با آب مقطر مصرف شود باعث رفع تشنگی ،زیاد شدن ادرار و خردشدن سنگهای کلیه ومثانه میگردد.

عسل و مفاصل:عسل دردرمان نارحتیهای مفصلی تاثیر به سزایی دارد مصرف روزانه ۳بار یک قاشق غذاخوری سرکه سیب وبه همین مقدار عسل در یک لیوان آب  برای درمان آرتروز ،دردمفصل وسخت شدن مفاصل بسیار مفید است دردها را تسکین ،نرم وپر تحرک می کند.

عسل وبیماریهای تنفسی :عسل در درمان ناراحتیهای  ریوی ،عفونتهای ناحیه حلق،سرفه ،گرفتگی صدا وسینه  بکار میرود  خاصیت درمانی آن بلحاظ ضد باکتریایی بودن آن وخاصیت ضد التهابی میباشد همچنین در تقویت شش ها و وپیشگری از عفونتهای سلی بسیار مفید است.

مصرف عسل از پیری زود رس جلوگیری میکند وبرای ترمیم زخمها و سوختگیها ،بیماریهای دهان ودندان ،پوست ومو ،بیماریهای کبدی ومقاومت بدن وناراحتیهای جنسی به تنهایی ویا مخلوط با داروهای گیاهی مورد استفاده قرار میگیرد.


خرید عسل طبیعی 09359614048 فروش عسل طبیعی شاهوار به همراه برگه آزمایش

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط سعدی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 1738
بازدید کل : 68421
تعداد مطالب : 264
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

شمارنده

فروش عسل طبیعی شاهوار به همراه برگه آزمایش