محافظت از پوست با عسل
عسل طبیعی شاهوار
بزرگترین پایگاه اینترنتی فروش عسل طبیعی در ایران
تعداد بازدید این مطلب : بازدید

طی سالیان متمادی عسل یک عامل طبیعی ضدپیری بوده است و آنطور که از شواهد پیداست ملکه های امپراطوریهای مختلف دنیا از عسل برای حفظ زیبایی پوست و موی خویش استفاده می کرده­اند. این عامل شفابخش طبیعی حاوی آنزیمی به نام گلوکز اکسید می باشد که وقتی با آب ترکیب می شود تولید هیدروژن پراکسید می کند که خود یک عامل ضدباکتری است. علاوه بر این آنزیم، عسل حاوی آنتی اکسیدان هایی است که به صورت ضدباکتری عمل می کنند. عسل همچنین یک مرطوب کننده طبیعی برای پوست های خشک و حساس می باشد و به ویژه در طی فصل زمستان به پوست کمک می کند تا مرطوب بماند. عسل  برای پوست های حساس هم مفید است.

چگونه یک ماسک عسل بر روی پوست آسیب دیده عمل می کند.؟

پوست ما یک لایه محافظ از چربی دارد که یک لایه ضدآب ملایم ایجاد می کند  و رطوبت را در خود نگه می دارد  و مواد خارجی و چربی را پس می زند. قابلیت پوست برای جذب آب یک عامل مهم در توانایی پوست برای نگه داری نرمی، زیبایی و خاصیت کشسانی پوست است. متاسفانه اثر خشک کننده آب و هوای سرد، اثرمخرب خورشید و آلودگی هوا می تواند باعث شود که پوست ما خسته ، بی روح و لکه دار شود. ترکیب عوامل فوق با پیرشدن تدریجی پوست، کمبود خواب و زندگی سرشار از استرس ما باعث می شود که صورت ما چروک بخورد و پیرتر از آنچه که باید به نظر برسد. علاوه بر این استفاده از مواد آرایشی شیمیایی بر روی پوست منفذهای آن را مسدود می کند و از وارد شدن اکسیژن تازه به پوست و خروج کربن دی اکسید از آن جلوگیری می کند. به این دلیل است که پوست جذابیت و تازگی خود را از دست می دهد.

ماسک های زیبایی عسل برای سلامتی پوست بسیار مناسب می باشند. ماسک ها بسته به مواد تشکیل دهنده، ضخامت و زمانی که روی پوست قرار دارند می توانند منفذهای پوست را باز کنند و اجازه عبور مواد مغذی به پوست را بدهند. بعضی از انواع ماسک ها خاصیت پاک کنندگی دارند و چربی اضافی و آلودگی محیطی را از روی پوست دفع می کنند. بعضی از ماسک ها سلول های مرده روی پوست را برمیدارند و منفذهای روی پوست را باز می کنند. بعضی حاوی آنتی اکسیدان هستند که از پوست در مقابل رادیکال های آزاد مراقبت می کنند. ماسک برای پوست های خشک آب را روی پوست نگه می دارد و آن را نرم و منعطف می گرداند. ماسک های زیبایی برای صورت چرب معمولا حاوی میوه ها هستند.

استفاده از ماسک عسل هفته ای یک بار باعث احیای مجدد پوست شما می شود و آن را نرم و جوان نگه می دارد. به طور معمول ماسک زیبایی بر روی پوست به مدت ۱۰ تا ۱۲ دقیقه اعمال می شود و با آب ولرم شسته می شود و معمولا بعد از آن از یک مرطوب کننده ملایم استفاده می شود.

شما می توانید با استفاده از عسل به صورت طبیعی زیبایی و نشاط پوست خود را حفظ کنید. ماسک های زیبایی که خودتان با عسل در خانه و بدون هیچگونه ماده افزودنی و شیمیایی می سازید به شما کمک می کند تا پوستی شاداب داشته باشید.

باید توجه داشته باشید که استفاده از ماسک عسل برای افرادی که به محصولات زنبورعسل حساسیت دارند توصیه نمی شود.

ماسک های عسل بهترین دوست پوست صورت شما می توانند باشند.  تاثیر ماسک های عسل بر همه انواع پوست( چرب،خشک،معمولی،خسته، پیر، جوش دار) می تواند تعجب شما را برانگیزند.


خرید عسل طبیعی 09359614048 فروش عسل طبیعی شاهوار به همراه برگه آزمایش

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط سعدی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 1779
بازدید کل : 68462
تعداد مطالب : 264
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

شمارنده

فروش عسل طبیعی شاهوار به همراه برگه آزمایش