نمونه ی آزمایش باور نکردنی عسل طبیعی
عسل طبیعی شاهوار
بزرگترین پایگاه اینترنتی فروش عسل طبیعی در ایران
تعداد بازدید این مطلب : بازدید

عسلی طبیعی،مقوی،رژیمی و دارویی مناسب دیابتی ها:

دوستان عزیز عسل طبیعی ما را با شروط ذیل خریداری بفرمایید:

1-همیشه حق با مشتری است.

2-عسل را با برگه ی آزمایشش خریداری نمایید.

3-به شرط آزمایش مجدد خریداری نمایید.

4-اگر چنانچه آزمایش مجدد خلاف واقع بود هزینه ی عسل عودت داده می شود و هزینه ای را که بابت آزمایش مجدد آن پرداخت شده بر عهده ی فروشنده می باشد.

با ما تماس بگیرید:

09359614048

09377523855


خرید عسل طبیعی 09359614048 فروش عسل طبیعی شاهوار به همراه برگه آزمایش

نظرات شما عزیزان:

نوید
ساعت14:09---22 مهر 1392
دست مریزاد

الناز
ساعت21:15---21 مهر 1392
آیا امکان تهیه عسل از شما وجود دارد؟ اگر ممکن است،هزینه ارسال به تهران چقدر میشود؟ در غیر اینصورت آدرس محلی که بتوان عسل مرغوب با قیمت مناسب را تهیه کنم بدهید ممنون میشوم.

الناز
ساعت21:15---21 مهر 1392
آیا امکان تهیه عسل از شما وجود دارد؟ اگر ممکن است،هزینه ارسال به تهران چقدر میشود؟ در غیر اینصورت آدرس محلی که بتوان عسل مرغوب با قیمت مناسب را تهیه کنم بدهید ممنون میشوم.

رضا
ساعت20:43---21 مهر 1392
با سلام.من چندین بار از عسل شما خریدم و راضی هم بودم. چون من مصرف عسلم بالاست و مرتب و روزانه مصرف می کنم برام مهم هست که عسلی که میخرم مرغوب و قابل اطمینان باشه. اینبار از عسل های مخلوطتون خریدم و شدید بو و مزه ی لیمو عمانی میده.علتی داره؟؟



زهرا
ساعت20:39---21 مهر 1392
سلام. قیمت عسل شما چقده؟

ریگی
ساعت20:37---21 مهر 1392
سلام از زاهدان هستم لطفا شماره حساب برام بفرستید پستی از شما عسل خریداری کنم .متشکرم



ناهید
ساعت20:35---21 مهر 1392
با سلام و خسته نباشی . اینکه شما میگید برید ازمایشگاه با این وضعیت اقتصادی مردم شاید کمی جالب نباشه .شما که استادی تو این زمینه حتما شواهدی داره عسل اصلی با تغلبی و این شواهد در همه ی چیزیهای که اصل و بدل دارن مشاهده میشه پس در عسل هم صدرصد یک سری شواهد موجوده که نشون میده این عسل طبیعی یا نه که نیاز به ازمایشگاه نداشته باشه

دانیال
ساعت20:33---21 مهر 1392
سلام از کرج مزاحم میشم مسول بخش دیابتی ها ی یه بیمارستانی هستم 100کیلو اگه بخوام سفارش بدم باید چیکار کنم؟

فاطمه
ساعت20:26---21 مهر 1392
سلام ۴کیلوعسل به مقصدتبریز میخواستم لطف کن هزینه اش رابگو



فاطمه
ساعت20:22---21 مهر 1392
سلام عسل طبیعی وجود داره من شنیدم تو ماه خرداد باید تهیه کردتش/عسل خوبو میگن با قاشق بر دار دوبار بریز توظرفش تیکه تیکه ریخت اون اصل کیفیت نداره اگه یه ریز ریخته شد اون اصلش خوبه



جلیل
ساعت20:21---21 مهر 1392
خوبه اما از کجا بدونم که عسل شما واقعا طبیعیه ?

جلیل
ساعت20:20---21 مهر 1392
خوبه اما از کجا بدونم که عسل شما واقعا طبیعیه ?

افسانه
ساعت20:17---21 مهر 1392
سلام .من ی پسر دارم ۶ سالشه .بسیار بدن حساسی داره و دارو نمی تونه بخوره .پسر من با عسل طبیعی فقط درمان میشه .هر بیماری که داشته باشه با ی قاشق عسل تو شیر خوب میشه.اما باور کنید تو این ۶ سال به هر دری زدم که عسل طبیعی گیر بیارم یعنی هر جا بگید رفتم و چه پولایی که دادم .اما همیشه گفتم اگه کسی عسل طبیعی به من نداده باشه اون دنیا سر پل صراط باید جواب پسر منو بدن .با تشکر .

فرهاد
ساعت20:11---21 مهر 1392
سلام وقت بخیر….

بسیار عالی است ..من دو کیلو بخوام چطوری میتونم بخرم؟


الی
ساعت20:08---21 مهر 1392
ما از کجا بدونیم عسل شما تقلبی نیست؟خواهشا جواب قانع کننده بدید

محمود
ساعت20:07---21 مهر 1392
سلام
من هرساله ده کیلو عسل میخرم
۱-اگرخریدم راازشماانجام دهم ونمونه به آزمایشگاه ببرم ونتیجه آزمایش طبیعی بودن عسل راتاییدنکرد
آیا جنس راپس میگیرید؟
۲-آیادرشهراراک نمایندگی دارید؟


محمود
ساعت20:06---21 مهر 1392
سلام من رژیم بدون قند دارم لازم است عسل کاملا طبیعی مصرف کنم هزینه بیشتر می پردازم اما مطمئن باشم

رویا
ساعت20:05---21 مهر 1392
سلام خوبید؟یعنی واقعا ممکنه؟

حسین
ساعت20:03---21 مهر 1392
سلام آقا
میتونید تصویر آزمایشی رو که خودتون انجام دادین و ادعا میکنید ساکاروز عسلتون صفره رو برای من ارسال کنید؟
اگر ادعای شما صحت داشته باشه، من عسل رو ازتون خریدارم (مقدار بالای یک تن ).
ایمیلم رو هم وارد کردم.
ممنون میشم زودتر اقدام کنید



حسین
ساعت20:01---21 مهر 1392
سلام. ضمن عرض خدا قوت و آرزوی توفیق برای شما، عسل های شما با موم هستند و یا بدون موم?

حسین
ساعت19:57---21 مهر 1392
من از شهر تبریز خدمت شما عرض ادب .احترام دارم امیدوارم که در کارتان همیشه موفق باشید آیا در فعالیت اقتصادی خود به بازارهای خارج از ایران هم فکری کرده اید وبا این شیوه ی تبلیغ فکر نمیکنید که راهی برای بازارهای حداقل کشورهای همسایه باز کنید . موفقیت شمارا آرزومندم



داوود
ساعت19:56---21 مهر 1392
سلام .سلام ادرس نمایندگی تهران رو میخواستم اگه دارید.



علی
ساعت19:53---21 مهر 1392
سلام من که مطمئن هستم شما خقیقت را می گویید انشالله باشما نماس خواهم گرفت و سفارش خواهم داد ممنون موفق و پیروز باشیداگر عسل امسال را دارید من ۴ کیلو میخواهم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط سعدی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 1781
بازدید کل : 68464
تعداد مطالب : 264
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

شمارنده

فروش عسل طبیعی شاهوار به همراه برگه آزمایش