درمان با عسل و دارچین /ناباروری: ریزش مو:عفونت مثانه: دندان درد:کلسترول:بیماری قلبی:
عسل طبیعی شاهوار
بزرگترین پایگاه اینترنتی فروش عسل طبیعی در ایران
تعداد بازدید این مطلب : بازدید

علم امروز می گوید که عسل اگر به مقدار مناسب تجویز شود برای بیماران دیابتی هم ضرر ندارد. یک مجله معروف کانادایی به نام «ویکلی ورلدنیوز» یک لیست از بیماریهایی را که طبق تحقیق دانشمندان غربی می توان با عسل و دارچین معالجه کرد ارائه نموده که طی این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد:

 

 

 

http://www.herbsguide.org/images/cinnamon.jpg

 

ریزش مو:

کسانی که از ریزش مو یا کچلی رنج می برند می توانند با روغن زیتون گرم (روی بخار آب در حال جوش گرم شود)، یک قاشق سوپخوری عسل و یک قاشق چایخوری دارچین محلولی درست کرده و قبل از استحمام بر سر خود بمالند و پس از ۱۵ دقیقه سرشان را بشویند.

 عفونت مثانه:

دو قاشق سوپخوری دارچین و یک قاشق چایخوری عسل را به یک لیوان آب ولرم (روی بخار آب در حال جوش گرم شود) اضافه کرده و بنوشند. این کار میکروبهای مثانه را از بین می برد.

 دندان درد:

یک قاشق چایخوری دارچین را با پنج قاشق چایخوری عسل مخلوط کنید و خمیر به دست آمده را روی دندانی که درد می کند بمالید. ۳ بار در روز این کار را انجام دهید تا درد دندان ازبین برود.

 کلسترول:

دو قاشق سوپخوری عسل و سه قاشق چایخوری دارچین را در ۴۵۰ گرم چای دم شده بریزید. اگر بیمار این مایع را بنوشد، کلسترول خونش در عرض دو ساعت ده درصد کاهش می یابد. اگر روزی سه بار از این دارو نوشیده شود کلسترول درمان می شود. همچنین اگرعسل خالص را با غذای روزانه مصرف کنند باز هم کلسترول کاهش می یابد.

 سرماخوردگی:

اگر یک قاشق سوپخوری عسل ولرم با یک چهارم قاشق چایخوری دارچین، هر روز به مدت سه روز مصرف شود می تواند سرفه های شدید را از بین برده و سینوسها را تمیز کند.

 ناباروری:

مردانی که ضعف جنسی دارند اگر به طور منظم دو قاشق سوپخوری عسل قبل از خواب بخورند تا حد زیادی مشکلشان حل خواهد شد. در چین، ژاپن و کشورهای خاور دور زنانی که باردار نمی شوند برای تقویت رحم، می توانند کمی دارچین را با نصف قاشق چایخوری عسل مخلوط کرده و به طور مرتب در طور روز آن را به لثه خود بمالند  تا به آرامی با بزاق ترکیب شده و وارد بدن شود.

 کک و مک و جوشهای پوستی:

سه قاشق سوپخوری عسل و یک قاشق چایخوری دارچین را مخلوط کرده و خمیر فوق را قبل از خواب بر روی جوشهای پوست مالیده و صبح روز بعد با آب گرم بشویید. چنانچه این کار را به مدت دو هفته و هر روز انجام دهید تا حد زیادی جوشهای پوست از بین می رود.

 عفونتهای پوستی:

عسل و دارچین را به مقدار مساوی مخلوط کرده و در قسمتهای آسیب دیده بمالید. این کار، اگزما ، عفونت و تمام انواع بیماریهای پوستی را از بین می برد.

 کم کردن وزن:

هر روز صبح نیم ساعت قبل از صبحانه و با معده خالی و همچنین شب قبل از خواب عسل و دارچین را در یک فنجان آب جوش ریخته و میل کنید. چنانچه این کار را به طور مرتب انجام دهید، حتی اگر بسیار چاق باشید وزن شما کاهش می یابد. همچنین خوردن منظم این ترکیب از انباشته شدن چربی در بدن، حتی اگر غذایی با کالری زیاد مصرف کرده باشید، جلوگیری می کند.

 گاز معده و درد معده:

طبق بررسی های انجام شده در هند و ژاپن، روزانه دو قاشق چایخوری عسل با یک چهارم قاشق چایخوری دارچین، گاز معده را از بین می برد. همین دستور در درمان درد معده نیز استفاده می شود.

 آرتریت:

یک پیمانه عسل را با دو پیمانه آب ولرم مخلوط کرده و یک قاشق چایخوری دارچین به آن بیفزایید، خمیری به دست می آید و آن را به آرامی به قسمت های دردناک بمالید تا درد چند دقیقه بعد کاهش یا تسکین یابد. البته بیماران آرتریتی می توانند هر روز صبح و شب یک فنجان آب گرم را با دو قاشق عسل و یک قاشق چایخوری دارچین مخلوط کرده و بنوشند. این کار اگر به طور منظم انجام شود حتی آرتریت شدید راهم درمان می کند.

 در تحقیقات اخیری که در دانشگاه کپنهاک انجام شد، تعدادی از بیماران آرتریتی را با مخلوط عسل و دارچین مورد درمان قرار دادند. در عرض یک هفته ۲۰۰ نفر درمان شدند که از بین آنها ۷۳ نفر کاملاً خوب شدند و در عرض یک ماه بیمارانی که قادر به راه رفتن نبودند بدون درد حرکت کرده و راه می رفتند.

 بیماری قلبی:

از پودر دارچین و عسل خمیری درست کرده و به جای مربا یا ژله روی نان بمالید و به طور مرتب آن را به همراه صبحانه میل کنید، این کار کلسترول رادر سرخرگ کاهش داده و بیمار را از حمله قلبی نجات می دهد. همچنین افرادی که دچار حمله قلبی شده اند، اگر این کار را هر روز انجام دهند، مدتها از حمله دوم درمان خواهند ماند. مصرف مرتب این مخلوط، تنگی نفس را از بین برده و ضربان قلب را قوت می بخشد. در بسیاری از درمانگاه های آمریکا  و کانادا بیماران را بدین ترتیب مورد درمان قرار داده و پی برده اند که سرخرگها و سیاهرگهایی که بر اثر افزایش سن انعطاف خود را از دست داده و منقبض شده اند می توانند به حالت اولیه برگردند.

 سیستم دفاعی:

استفاده روزانه عسل و دارچین، سیستم ایمنی بدن را تقویت و آن را از حملات میکروبها و ویروسها در امان نگه می دارد. دانشمندان معتقدند عسل، ویتامین و آهن بسیار زیادی دارد و استفاده دائم از آن، گلبول های سفید خون را برای دفاع در مقابل باکتریهای ویروسی تقویت می کند.

 سوء هاضمه:

مصرف مقداری دارچین و دو قاشق چایخوری عسل قبل از غذا اسید معده را از بین برده و حتی غذاهای سنگین را هم هضم می کند.


خرید عسل طبیعی 09359614048 فروش عسل طبیعی شاهوار به همراه برگه آزمایش

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط سعدی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 1748
بازدید کل : 68431
تعداد مطالب : 264
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

شمارنده

فروش عسل طبیعی شاهوار به همراه برگه آزمایش