کاربردهای امروزی بره موم
عسل طبیعی شاهوار
بزرگترین پایگاه اینترنتی فروش عسل طبیعی در ایران
تعداد بازدید این مطلب : بازدید

کاربردهای امروزی بره موم

کاربردهای آرایشی:
 امروزه رایج ترین مصارف برای بره موم و عصاره های آن کاربردهای پوستی و آرایشی می باشند. اثرات آن روی ترمیم و نوسازی بافت پوست کاملاً بررسی گردیده است. خواص باکتری کشی و قارچ کشی بره موم فواید بسیاری در کاربردهای مختلف در مواد آرایشی فراهم می آورد. از خصوصیات بره موم فعالیتهای ضد باکتری، ضد قارچی، ضد ویروسی، ضد جوش سر وصورت، ضد التهاب و ضد اکسیداسیون به علاوه ترمیم زخمها، تحریک جریان خون و مخاط و اثرات بی‌حسی موضعی آن می‌باشد. سمیت کم و سازگاری خوب آن با پوست نشان داده شده است اما باید در نظر داشت که جزئی عکس‌العملهای حساسیت‌زاد را دارا می‌باشد.
 بره موم اصولا به عنوان نگهدارنده و محافظت کننده و همچنین یک عامل ضد بو و پاک‌کننده پوست نیز استفاده می‌شود.

ازجمله کاربردهای بره موم در مواد آرایشی و بهداشتی را میتوان در این موارد خلاصه کرد: عامل ضد میکروبی و ترمیم ‌دهنده، عامل ضدباکتریایی، عامل مشابه sebum و ضد پوست اندازی و شوره سر، ضد بوها و ضد عرقها، عامل ضد تحریک و ضد باکتری، نگهدارنده و محافظ کننده، گیرنده رایکالهای آزاد، عامل پاک کننده، کرم ضد پیری، ضد جوش صورت، فرآورده‌های پس ازاصلاح صورت، دهان شویها و خمیر دندانها و شامپوها و لوسیونهای مو.


کاربردهای دارویی:

مصارف دارویی بره موم شامل مداوای قلب و عروق (کم خونی)، دستگاه تنفسی (بعلت بیماری های عفونی مختلف)، مراقبت دندان، پوستی (ترمیم بافت زخم ها، اگزما، التیام زخم بویژه زخمهای سوخته، ناخوشی قارچی)، بیماری های عفونی (غشاءمخاط و زخمها)، مداوای سرطان، تقویت و بهبود دستگاه دفاعی بدن، دستگاه هاضمه (زخمها و عفونتها)، حفاظت و تقویت کبد و بسیاری دیگر می باشند.
استعمال خارجی مسقیم عصاره های اتانول یا پمادهای فشرده (حاوی 33 % بره موم ) نتایج خوبی در استفاده دامپزشکی برای التیام جراحت و زخمها نشان داده است. جراحی پلاستیک نیز عصاره های بره موم را برای تسریع رد التیا م زخم و کاهش پیشرفت بافت زخمی بکار می برد.

 

کابردهای غذایی:
بخاطر ضد میکروبی و ضد قارچی بودن  بره موم را بعنوان ماده نگهدارنده به مواد بسته بندی غذائی اضافه می کنند. از آن برای طولانی کردن نگهداری ماهی منجمد تا 3-2 برابر ذکر کرده اند.اضافه نمودن فقط 30 پی پی ام بره موم به جیره های غذایی مرغ های تخم گذار، تولید تخم مرغ، تبدیل غذا و وزن مرغ را تا 6-5 % افزایش داده است.


خرید عسل طبیعی 09359614048 فروش عسل طبیعی شاهوار به همراه برگه آزمایش

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط سعدی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 1774
بازدید کل : 68457
تعداد مطالب : 264
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

شمارنده

فروش عسل طبیعی شاهوار به همراه برگه آزمایش