تعبیر خواب دیدن عسل و زنبور از دیدگاه بزرگان و معبران
عسل طبیعی شاهوار
بزرگترین پایگاه اینترنتی فروش عسل طبیعی در ایران
تعداد بازدید این مطلب : بازدید

حضرت امام جعفر صادق فرمايد :خوردن عسل درخواب بر سه وجه است:اول روزي حلال، دوم منفعت، سوم به مراد دل رسيدن .ترانگبين روزي بود كه بي منت بدو رسد.

يوسف نبي عليه السلام گويد :ديدن انگبين ميراث بود و ديدن نبات و شكرو انگبين وگل وشكر ومانند آن تعلق به ايمني.
منوچهر مطيعي تهراني گويد: انگبین یا عسل در خواب دیدن نیکوست. عسل در خواب دلیل بر مال و سود و پول است پولی که بدون زحمت عاید بیننده رویا می شود. برخی از معبران، انگبین را میراث نوشته اند و گفته اند انگبین میراث یا دفینه ای است که شما از وجود آن اطلاع ندارید و اگر داشته باشید در مورد مالکیت آن مطمئن نیستید پس از یافتن و دیدنش ذوق زده و متعجب خواهید شد. چنان چه در خواب ببینید که ظرفی لبریز از انگبین به شما می دهند به رنگ آن دقت کنید. اگر رنگ آن طبیعی نباشد و فرضا سیاه باشد گویای آن است که نیرنگی به شما زده می شود. عسل و انگبین تلخ یا دارای هر مزه دیگری که شیرین نباشد شکست و ناکامی است و چنانچه کسی چنین انگبینی به شما داد این ناکامی را از جانب اوست.
ابراهیم کرمانی گوید: عسل در خواب، غنيمت بود از مال ها و نيكي بود از كردارها، زيرا كه در وي شفاي دردها است و شهد روزي بسيار بود.
لوك اويتنهاو مي گويد :خوردن عسل در خواب نشانه ی  دوستي تازه  است؛ تماشاي عسل در خواب  خوشبختي و كاميابي  است  و انتخاب كردن عسل دلیل بر آن است که كارهاي سودمندي انجام خواهد  داد.

آنلي بيتون مى‏گويد :خوردن عسل در خواب ، نشانة كسب ثروتي قابل توجه، علامت كسب ثروت و راحتي است و داشتن تمايلات مادي و غيراخلاقي است.

دیدن زنبور در خواب: زنبور سرخ در خواب دشمني است که آزار مي رساند ولي زنبور عسل انسان ضعيف و ناداني است که از جانب او سود عايد بيننده خواب مي شود.
اگر در خواب ببينيد که زنبوري شما را نيش زد نشان آن است که سخني سرد و تلخ مي شنويد و اين بستگي دارد به اين که چه نوع زنبوري باشد. اگر در خواب زنبوري را ببينيد که در اتاق محل زندگيتان پرواز مي کند و شما نگران هستيد که مبادا غفلت نماييد و شما را نيش بزند کسي در خانه شما هست که صداقت ندارد يا اين که از عدم صداقت آگاهي داريد نمي توانيد کاري بکنيد. اگر زنبورهاي بسياري را ديديد ، در جمعي وارد مي شويد يا با کساني آشنايي مي يابيد که با ايشان موافقت خلقي نداريد. اگر ببينيد زنبوري را کشتيد بر دشمني چيره مي شويد و او را از خود مي رانيد.


خرید عسل طبیعی 09359614048 فروش عسل طبیعی شاهوار به همراه برگه آزمایش

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط سعدی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 1742
بازدید کل : 68425
تعداد مطالب : 264
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

شمارنده

فروش عسل طبیعی شاهوار به همراه برگه آزمایش