خواص موم عسل
عسل طبیعی شاهوار
بزرگترین پایگاه اینترنتی فروش عسل طبیعی در ایران
تعداد بازدید این مطلب : بازدید

بر اساس بررسي هاي جديد ، موم حاوي مقادير زيادي از مواد آنتي اكسيدان است و اين محصول ، از بهترین و مقوی ترین منابع مواد آنتي اكسيدان در طبيعت است.شواهد نشان مي دهد مقدار مواد آنتي اكسيدان موجود در عسل ، از مقدار اين مواد در موم كمتر است و با گرفتن موم از عسل ، آثار سودمند آن كاسته مي شود.
عسل طبیعی همراه با موم که از لحاظ گرده گل، بره موم و موم غني است برای سينوزيت، ناراحتي هاي تنفسي، زکام اسپاسمي، ورم لثه و ورم معده موثر ا؛اما در ارتباط  با برفک دهان آن را بايد جويد.
توجه داشته باشید که موم ماده اي است که سیستم گوارش انسان و ساير جاندران قادر به تجزيه مولکولهاي آن نيستند؛ يعني پس از تغذيه جذب بدن نمي شود و به همان صورت که تغذيه شده است از بدن دفع مي گردد ! اما  این ماده مي تواند به سرعت به وسيله پوست جذب شود به همين دليل امروزه در ساخت وسايل آرايشي بهداشتي نظير: پما دها، کرم ها ، ماسک هاي زيبايي صورت و غيره از اهميت بسیاری بر خوردار است.
جان ويس- پژوهشگر آمريکايي - جويدن موم و عسل را براي پاک کردن راه هاي حلق و بيني توصيه مي کند و برای سينوزيت، زکام و تنگي نفس آن را دارويي بي نظير و عالی  مي شناسد لذا بيماران بايد هرروز  نصف قاشق مربا خوري عسل با موم مصرف نموده و موم آن را يک ربع بجوند.
از خواص دیگر جويدن موم عسل  این است که زنگ دندانها را مي زدايد و لثه ها را محکم مي کند. جويدن نقل هايی که با عسل و موم ساخته شده باعث ازدياد ترشح بزاق برای فعاليت ترشحي و حر کتي معده و سوخت و ساز بدن شده و اثر بسزایی روي ظرفيت کار ماهيچه ها  و گردش خون دارد.
*توجه:اين نقل ها به افراد سيگاري که همت را به ترک آن بسته اند مي تواند کمک بسيار زیادی نمايد.


خرید عسل طبیعی 09359614048 فروش عسل طبیعی شاهوار به همراه برگه آزمایش

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط سعدی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 1750
بازدید کل : 68433
تعداد مطالب : 264
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

شمارنده

فروش عسل طبیعی شاهوار به همراه برگه آزمایش