تاریخچه عسل
عسل طبیعی شاهوار
بزرگترین پایگاه اینترنتی فروش عسل طبیعی در ایران
تعداد بازدید این مطلب : بازدید

عسل از قرن ها پيش هم به عنوان غذا و هم به عنوان دارو مورد استفاده بشر قرار مي گرفته سابقه استفاده عسل به 700 سال قبل از ميلاد مسيح مي رسد . براي قرن ها عسل به عنوان يک ماده غذايي مقدس و نادر شناخته مي شده است . امروزه نيز عسل هنوز ارزش غذايي و دارويي خود را حفظ کرده است .

 

 

 

ارسطو فيلسوف بزرگ يوناني در کتابش موسوم به(افتاب باستاني پرورش زنبور عسل)عقيده داردعسل داراي خواص ويزه اي است که اثر استثنايي روي تن ادمي دارد وهمچنين دموکريت فيلسوف مشهور يوناني که بيش از صد سال عمر کرد با غذا عسل مي خورد. وقتي از او سوال شد چگونه مي توان سلامتي را حفظ کرد در پاسخ گفت:عسل بخوريد وبدن را با روغن ماساژ دهيد.

 

 

 

جالينوس حکيم معتقد بود که عسل در درمان بعضي از بيماري ها اعجاز مي کند او براي درمان مسموميت ها امراض معده. سرطان. جوف دهان از عسل استفاده مي نمود.

 

فيثاغورس و پيروان او که گياهخوار بودند عسل را جز طعام روزانه خود قرار داده بودند. بقراط 107 سال عمر کرد.او 2500سال پيش مي زيست و پيوسته عسل ميخورد ودر درمان اکثر بيماري ها مخصوصا زخم ها عسل تجويز مي نمود.

 

 

 

ابو علي سينا دانشمند بزرگ ايراني وبزرگ ترين شخصيت پزشکي ان زمان در کتاب قانون پزشکي خود دهها نسخه بر پايه موم وعسل به کار برده است وخواص شفا بخش عسل رادر درمان انواع بيماريها ياد اور شده است. او مي نويسد عسل در هنگام زياد شدن بلغم اندرون را تقويت. نيرو را زياد. اشتها را باز ميکند. به عقيده وي عسل غذايي است که بدن را سالم وتقويت مي کند.حافظه را نيرو مي بخشد وگذشته را در خاطر زنده مي کند .انديشه را پاک وزبان را مي گشايد.



خرید عسل طبیعی 09359614048 فروش عسل طبیعی شاهوار به همراه برگه آزمایش

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط سعدی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 1744
بازدید کل : 68427
تعداد مطالب : 264
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

شمارنده

فروش عسل طبیعی شاهوار به همراه برگه آزمایش