نقش عسل در زیبایی
عسل طبیعی شاهوار
بزرگترین پایگاه اینترنتی فروش عسل طبیعی در ایران
تعداد بازدید این مطلب : بازدید

 

عسل نقش مهمی در حفظ زیبایی و تجدید جوانی بازی می کند. خانمها می توانند با تهیه ماسک عسل خالص یا عسل مخلوط با زرده تخم مرغ و خامه ترش به نسبت مساوی بر زیبایی و شادابی پوست خود بیافزایند

پیشنهاد در روش مصرف

الف: صورت را با اب گرم شسته و مدت ۲ الی ۳ دقیقه کمپرس آب گرم به کار بریدتا منافذ پوست باز شده و قدرت پوست را برای جذب رطوبت افزایش دهد.

ب: مخلوط فوق را با پنبه به صورت لایه نازکی روی پوست بمالید و مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه به حال خود بگذارید سپس با اب گرم شسته و خشک کنید و مقداری پودر بزنید.

ماسک عسل برای پوستهای خشک

مواد لازم ۱) عسل یک قاشق غذاخوری.(۲)زرده تخم مرغ یک عدد.(۳) ارد چاودار یک قاشق غذاخوری.(۴)روغن زیتون یک قاشق غذاخوری.

طریقه مصرف: مواد فوق را باهم مخلوط نموده و مدت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه روی پوست بگذارید سپس با اب گرم بشویید. همین کار را می توانید با یک قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق غذاخوری خامه یا ماست شیرین انجام دهید و پس از ۵ الی ۱۰ دقیقه صورت خود را با اب ولرم بشویید.

ماسک عسل برای پوستهای چرب

مواد لازم (۱) عسل یک قاشق غذاخوری .(۲) ارو چاودار یک قاشق غذاخوری .(۳)سفیده تخم مرغ یک عدد.(۴)اب لیمو یک قاشق غذاخوری

طریقه مصرف: مواد لازم را باهم مخلوط کرده روی پوست بگذارید تا منافذ پوست را تنگ نموده و قوام پوست را بهتر نماید. با عسل و سفیده تخم مرغ هم می توانید این کار را انجام دهید بدین ترتیب که یک قاشق غذاخوری عسل را با یک عدد سفیده تخم مرغ خوب مخلوط کنید و مدت ۵الی ۱۰ دقیقه روی پوست بگذارید و سپس با اب ولرم بشویید.

کرم دست و صورت

برای نرم کردن دست ها و صورت مغز هسته بادام را بکوبید و با عسل مخلوط کنید و ان را به صورت و دست ها بمالید. بهتر است این کار در شب انجام شود و بعد از برخاستن از خواب دست و صورت خود را بشویید و اثر معجزه آسای آن را ببینید.

ماسک موز و عسل

موز سالم و رسیده را خوب له کنید و سپس ۵/۱ قاشق مر با خوری عسل به ان افزوده خوب مخلوط و ممزوج کنید انگاه این مخلوط را به چهره و ناحیه گردن خوب بمالید و بگذارید ۳۰ دقیقه بماند و سپس با اب ولرم چهره و ناحیه گردن را بشویید .بهترین ماسک برای چهره های خسته و بی خوابی کشیده می باشد. ماسک عسل به تنهایی برای چهره های خسته و پف کرده بسیار موثر واقع می شود. صورت را با اب گرم بشویید و پس از خشک کردن عسل را روی صورت بمالید و مدت ۲۰ دقیقه استراحت کنید


خرید عسل طبیعی 09359614048 فروش عسل طبیعی شاهوار به همراه برگه آزمایش

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط سعدی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 1744
بازدید کل : 68427
تعداد مطالب : 264
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

شمارنده

فروش عسل طبیعی شاهوار به همراه برگه آزمایش